Integració de Scopus amb ORCID

Blog de Física i Química-CRAI

Com ja us vam explicar a una entrada anterior,  l’Open Researcher and Contributor ID (ORCID) és un projecte obert i sense ànim de lucre que proporciona un identificador únic a investigadors i autors acadèmics.

L’identificador ORCID us pot servir per localitzar els documents d’un investigador a la base de dades Scopus.

Qualsevol autor o investigador pot enllaçar el seu registre de Scopus, on surten les seves dades i els seus  documents, amb el registre d’ORCID. D’aquesta manera l’identificador  ORCID quedarà incorporat al seu registre de Scopus i es podran buscar els documents a partir d’ell.

Si teniu publicacions a Scopus i voleu que es puguin cercar mitjançant el vostre identificador ORCID, primer heu de cercar el vostre registre d’autor. A la part dreta del registre veureu l’opció “Add to ORCID” que és un assistent que us facilita la incorporació de les vostres dades de Scopus al vostre registre d’…

View original post 61 more words