CRAI Biblioteques: ampliació d’horaris en període d’exàmens i horaris especials d’estiu

Els CRAI Biblioteques de la UB amplien els seus horaris de servei durant el període d’exàmens, els caps de setmana, festius i nits dels mesos de juny i juliol del 2015.

horarisestiu
Hor1

D’altra banda, seguint directrius de Gerència de la UB, el període de tancament dels CRAI Biblioteques i Unitats durant les vacances d’estiu 2015 serà del 3 al 23 d’agost (ambdós inclosos).

Pel que fa al període comprès entre l‘1 i el 31 de juliol, i entre el 24 i el 31 d’agost, els horaris dels CRAI Biblioteques seran especials i els podeu consultar aquí i a la graella Horaris d’estiu 2015 que trobareu al Web del CRAI.

horaris2    Hor2