REBIUN renova imatge

La Xarxa Espanyola de Biblioteques Universitàries REBIUN comença aquest curs amb novetats interessants:

• Per una banda, la renovació de la imatge del seu catàleg @REBIUN :

rebiuncat

El Catàleg Col·lectiu de la Xarxa de Biblioteques Universitàries (REBIUN) reuneix fons bibliogràfics ubicats a les 75 biblioteques que formen part de la CRUE (Conferència de Rectors d’Universitats Espanyoles), a més dels fons bibliogràfics del CSIC i els d’altres 24 biblioteques (científiques, ministerials, regionals), i una selecció de fons de la Biblioteca Nacional.

En la nova versió del catàleg s’han introduït millores en la cerca i en la interfície de consulta, entre d’altres. Gràcies a aquests canvis, el catàleg de REBIUN podrà participar en projectes internacionals de cooperació bibliotecària que permetran donar més visibilitat als fons bibliogràfics de les universitats que l’integren.

•  I per l’altra, la publicació d’aquesta infografia en català on es pot veure informació sobre la seva missió, història, esdeveniments, fets i serveis:

IIIPE_Linea_1_Infografia_REBIUN_2014_catal_C3_A0

La presentació oficial del nou catàleg es farà el proper 17 de setembre a la Biblioteca Nacional d’Espanya.