Aquest Nadal regaleu productes del CRAI de la Universitat de Barcelona!

1 comentari

No podeu celebrar el Nadal sense comprar i regalar els productes que des del CRAI de la Universitat hem preparat. Són el present ideal per als vostres familiars, amics i coneguts en aquestes festes de Nadal.

Tots els productes els podeu adquirir als CRAI Biblioteques de:

Belles Arts  |  Biblioteconomia  |  Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge  |  Campus de Mundet  |  Filosofia Geografia i Història, i al CRAI Biblioteca de Reserva i a la Botiga UB dins el recinte de l’Edifici Històric. Tots els preus a la pàgina de Difusió i màrqueting del Web del CRAI.

Teniu a la vostra disposició el Calendari CRAI 2016 sobre la col·lecció “La novela de hoy”, la camussa Ex libris, el targeter, la llibreta i la funda per a documents:

IMG_20151211_122454IMG_20151211_122739IMG_20151211_122224IMAG1118IMAG1115

One thought on “Aquest Nadal regaleu productes del CRAI de la Universitat de Barcelona!