CRAI_logo_web                        logoCEG

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha rebut, en data de 22 de febrer de 2016, el Segell d’Excel·lència Europea EFQM 400+, essent la primera biblioteca universitària catalana amb aquest reconeixement atorgat pel Club Excelencia en Gestión (CEG), entitat que representa a la European Foundation for Quality Management (EFQM).

Aquest és el segon nivell més alt dels segells que es concedeixen i ha estat el resultat d’un procés llarg però molt enriquidor (vegeu post del 16 de gener), en el qual s’han dut a terme nombroses accions de millora que s’han anat articulant des del nostre Pla estratègic.

També suposa un reconeixement a l’esforç compartit per tot el personal del CRAI, que ha fet possible tirar endavant els projectes iniciats i que ha aplicat a totes les seves tasques els principis d’avaluació i millora continua que es requerien.

El Segell d’Excel·lència Europea EFQM 400+ serà lliurat al CRAI de la Universitat de Barcelona ,en acte oficial, el dia 5 d’abril de 2016 al Rectorat de la Universitat.

FELICITATS A TOTS ELS MEMBRES DEL CRAI DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA!!!

400+_CRAI Universidad Barcelona_blog

4 thoughts on “El CRAI de la Universitat de Barcelona assoleix el Segell d’Excel·lència Europea EFQM 400+

1. Retroenllaç: Enric I. Canela » Blog Archive » La Biblioteca de la Universitat de Barcelona

2. Retroenllaç: Lliurament oficial del Segell d’Excel·lència Europa EFQM 400+ al CRAI de la Universitat de Barcelona | Blog CRAI Universitat de Barcelona