Consells per evitar el plagi en treballs acadèmics

Bloc de Lletres

Startup Stock Photos Startup Stock Photos

Ja en la recta final del teu Treball de Grau? Cal que tinguis clares les diferents formes de cometre plagi per evitar de caure-hi en qualsevol treball acadèmicPensa que existeixen programes que detecten i informen de possibles plagis sobre texts, gràfiques, o qualsevol altre tipus de representació de dades.

Un dels programes més coneguts per detectar-lo, Turnitin, ens mostra en aquesta infografia fins a 10 formes diferents de plagi.

Recomanem la lectura d’aquest article de Lluís Codina, un text clar i contundent sobre el tema: “Ideas sencillas contra el Plagio: Citación y Atribución en Trabajos Académicos“.

View original post