15 Llocs Web amb llibres de text gratuïts

Extret del Blog del CSUC

oer-470x260

L’accés obert s’ha generalitzat. El món celebra la Setmana de l’Educació Oberta. El govern dels EUA potencia l’ús de recursos educatius oberts (open educational resources, OER). Estudiants d’universitats estan promovent l’ús dels OER. A més, moltes universitats estan ja oferint programes de grau basats en aquests. Inclús Amazon vol entrar en el negoci dels recursos educatius oberts amb la plataforma “Inspire”.

La demanda de contingut educatiu lliure i gratuït ha crescut significativament els darrers anys i estudiants i professors volen saber on trobar aquests recursos educatius oberts.

Al web Campus Technology trobareu un enllaç amb un llistat de 15 portals de continguts digitals de qualitat destintats a l’educació sense haver de preocupar-se pel preu.