CRAI Biblioteques: ampliació d’horaris en període d’exàmens i horaris especials d’estiu

img_20150724_084631-e1466335619114_ret

Com cada any els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona amplien els seus horaris de servei durant el període d’exàmens, durant els caps de setmana, festius i nits dels mesos de juny i juliol del 2016.

HorariEstiu1                                                  D’altra banda, seguint directrius de Gerència de la Universitat de Barcelona, el període de tancament dels CRAI Biblioteques i Unitats durant les vacances d’estiu 2016 serà del dia 1 al dia 23 d’agost (ambdós inclosos).

Pel que fa al període comprès entre l‘1 i el 31 de juliol, i entre el 24 i el 31 d’agost, els horaris dels CRAI Biblioteques seran especials i els podeu consultar aquí i a la graella Horaris d’estiu 2016 que trobareu al Web del CRAI.

HorariEstiu2