Convocatòria del Premi Cum Laude per a autors del TDX

logo_cum      Publicat per Blog del CSUC el 16 juny 2016

Enguany es convoca la setena edició del Premi Cum Laude que atorga l’Institut Món Juïc, amb la col·laboració de la Xarxa Vives i amb el suport de la Generalitat de Catalunya. L’edició d’aquest any inclou dues modalitats: “Humanitats” i “Dret i Economia”.

La convocatòria té com a objectiu premiar les obres de recerca d’alt nivell escrites en català i s’adreça a tots els doctors que hagin defensat la seva tesi doctoral entre el 2014 i 2015 en qualsevol de les universitats de la Xarxa Vives.

Des del CSUC s’ha pogut col·laborar en la difusió de la convocatòria als doctors/res amb tesis disponibles al repositori TDX, defensades en català els anys 2014 o 2015 i amb correu electrònic públic.

Per a més informació sobre la convocatòria podeu consultar el següent enllaç.

logo+mj

xarxa vives