Anotar el web amb Hypothes.is

Bloc de Lletres

Giovanni Lodovico Vivaldi Aureum opus de veritate contritionis (Saluzzo, 1503) Giovanni Lodovico Vivaldi. Aureum opus de veritate contritionis (Saluzzo, 1503)

Hypothes.is és una plataforma en obert que ha desenvolupat una eina d’anotació webque permet a qualsevol usuari deixar anotacions o subratllar pàgines (també articles, llibres i documents en general).

Una anotació web és com una versió digital de les clàssiques notes al marge: podem deixar-hi comentaris i/o subratllar el text, i compartir-ho a l’instant. D’aquesta manera es crea una “capa” alternativa sobre el recurs original que és visible pels usuaris que comparteixen el mateix sistemad’anotació.

En el cas d’Hypothes.is, els subratllats sense notes sempre són privats mentre que les anotacions es poden fer públiques o mantenir-se privades. També és molt interessant el fet de poder compartir les anotacions entre els membres d’un grup i que és possible remetre a una anotació concreta mitjançant un enllaç.

La plataforma té un espai dedicat a l’ús de l’eina en l’ensenyament

View original post 103 more words