1 comentari

tana2tana

El Taller de Restauració del CRAI de la Universitat de Barcelona ha participat, juntament amb l’Observatori Fabra, a la 35rd General Assembly of the European Seismological Commission, organitzada per l’OGS, Istituto Nazionale di Oceanografia e di Geofisica Sperimentale, i celebrada a Trieste del 4 al 10 de setembre de 2016. La nostra participació ha estat un pòster sobre la preservació, conservació i restauració de bandes sismogràfiques de paper fumat de l’Observatori Fabra. El treball, que du el títol Preservation of seismograms from Observatori Fabra first seismic station (1906-1913), ha estat realitzat per Tana Andrades, del Taller de Restauració i Maria Teresa Merino, de l’Observatori Fabra.

Les bandes sismogràfiques històriques corresponen als primers instruments sismogràfics instal·lats a Catalunya, amb els quals es va fer un estudi al Taller de Restauració, per verificar el seu estat de conservació i donar pautes per la seva restauració i conservació.

One thought on “El Taller de Restauració del CRAI participa a la “35rd General Assembly of the European Seismological Commission”