XV Workshop de REBIUN. Participació del grup de treball de Suport a la Recerca del CSUC del qual forma part el CRAI de la Univesitat

Via Blog del : 9 octubre 2016

EL GRUP DE TREBALL DE SUPORT A LA RECERCA DEL CSUC PARTICIPA AL XV WORKSHOP DE REBIUN

rebiun23

El Grup de Treball de Suport a la Recerca del CSUC ha participat al XV Workshop de REBIUN celebrat els dies 29 i 30 de setembre a la Universitat Jaume I de Castelló (UJI), que ha reunit més de 200 representants de biblioteques d’arreu de l’Estat.Sota el lema “Dades i biblioteques”, les jornades organitzades per la Biblioteca de la UJI i emmarcades en els actes del seu 25è aniversari, han abordat conceptes, com ara Big Data, Open Data o Research Data a través de conferències, comunicacions i tallers, projectes i experiències que s’estan duent a terme a les universitats en aquests àmbits.

Per part del CSUC, el dia 29, Mireia Alcalá, tècnica de Recursos Digitals, ha presentat la ponència “Soporte a la gestión de datos de investigación: aproximación cooperativa de las bibliotecas de las universidades de Catalunya”, on ha comentat les accions realitzades quant a la gestió de dades de recerca per part del Grup de Treball de Suport a la Recerca del CSUC.

D’altra banda, el divendres 30, Lluís Anglada, director de Biblioteques, Informació i Documentació, ha format part d’una taula rodona sobre les oportunitats i els reptes de la gestió de dades de recerca, que ha estat moderada per Eva Méndez, vicerectora adjunta d’Estratègia i Educació Digital de la Universidad Carlos III de Madrid, juntament amb Joaquín Huerta, director del grup de recerca GEOTEC de la UJI, iLaura Roda, directora de comunicacions de DataCite.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )