CRAI Biblioteques: Préstec especial de Nadal i ampliació d’horaris en període d’exàmens

E2016prestecnadalxarxesls CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats a partir del dilluns 5 de desembre de 2016, tindran com a data de retorn el dilluns 9 de gener de 2017. Els documents de Bibliografia recomanada tindran préstec especial des de dimecres 14 de desembre de 2016.

D’altra banda, a causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUCrebudes a partir del dilluns 19 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del dilluns 9 de gener de 2017.

Durant aquest període nadalenc, els CRAI Biblioteques romandran tancats des del dia 24 de desembre de 2016 fins al dia 6 de gener de 2017, ambdós inclosos.

Els dies 2, 3 i 4 de gener de 2017, obriran alguns CRAI Bibliotequesnadal amb uns horaris especials que trobareu detallats a la nostra pàgina web d’Horaris especialsNadal.

2016_horaris-especials-gener2017-xarxes

Com cada any, els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona amplien els seus horaris de servei en el període d’exàmens, durant els caps de setmana, festius i nits del mes de gener de 2017.

Vegeu els horaris detallats a la pàgina web d’Horaris especials Període d’exàmens.