Mostra bibliogràfica amb motiu de l’Any Bertrana

Bloc de Lletres

#AnyBertranaEl CRAI Biblioteca de Lletres es suma amb una mostra bibliogràfica a l’Any Aurora i Prudenci Bertrana, declarat per la Generalitat de Catalunya el 2017 amb motiu dels 125 i 150 anys del seu naixement.

Les vitrines de l’entrada de la biblioteca mostren les obres d’Aurora i de Prudenci Bertrana en diferents edicions, així com estudis sobre la seva producció literària. També s’ha dedicat una vitrina a exposar els llibres que han guanyat el Premi Prudenci Bertrana de Novel·la, des del primer guanyador, Manuel de Pedrolo, fins al darrer guardonat, Xevi Sala.

Com a complement de la mostra, s’han elaborat dues cronologies que destaquen fets importants de la vida dels dos Bertrana i que conviden a apreciar l’extensió i varietat de la seva obra.

Cronologia interactiva de Prudenci Bertrana(feu clic a l’enllaç o a la imatge).

timeline-prudenci-bertranaCronologia interactiva d’Aurora Bertrana(feu clic a l’enllaç o a la…

View original post 1 more word