Aquest Sant Jordi, participa a RECICLA CULTURA

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat fa seva la proposta «El teu llibre pot ser part d’una història» i us encoratja a participar a la campanya Recicla cultura.

La campanya Recicla cultura a la Universitat està organitzada pel Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment, a través de Voluntariat UB i en col·laboració amb el CRAI de la Universitat.

La Fundació Servei Solidari posa en marxa la cinquena edició d’aquesta iniciativa que promou la donació de llibres per tal que altres persones els puguin aconseguir mitjançant un donatiu, el dia de Sant Jordi.

L’objectiu és finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix la Fundació Servei Solidari des de fa 10 anys, per facilitar la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

De ben segur que, com cada any, voldreu participar en aquesta proposta i comprareu un llibre dels que s’han recollit, a la venda a un preu simbòlic la diada de Sant Jordi.

Els llibres recollits es posaran a la venda els dies 19, 20 i 21 d’abril, a les parades que, amb motiu de la diada de Sant Jordi, la Universitat instal·larà a quatres centres:

Aquest Sant Jordi 2017 RECICLA CULTURA i fes que el teu llibre sigui part d’una història!

2 thoughts on “Aquest Sant Jordi, participa a RECICLA CULTURA

1. Retroenllaç: Sant Jordi al CRAI de la Universitat de Barcelona | Blog CRAI Universitat de Barcelona