5 revistes de la UB incloses al Journal Citation Reports

Extret del Blog del del 17/07/2017 ·  a , , , : 11 revistes de RACO incloses al Journal Citation Reports

El Journal Citation Reports (JCR) és un dels índexs de revistes amb més prestigi del món, que conté més d’11.000 publicacions de 81 països diferents. D’aquestes, n’hi ha 46 que són dels territoris de llengua i cultura catalana, de les quals 11 estan incloses al repositori Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO) i 5 són de la Universitat de Barcelona.

1. Afinidad: Revista de química teórica y aplicada, de la Universitat Ramon Llull.
  2. Animal Biodiversity and Conservation, del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
  3. Collectanea Mathematica, de la Universitat de Barcelona.
  4. Enseñanza de las Ciencias, de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de València.
  5. Geologica Acta, de la Universitat de Barcelona, l’Autònoma de Barcelona, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, l’Institut de Ciències de la Terra “Jaume Almera”, l’Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l’Aigua i el CSIC.
  6. Publicacions Matemàtiques, de la Universitat Autònoma de Barcelona.
  7. Revista de Historia Industrial, de la Universitat de Barcelona.
  8. Revista internacional de métodos numéricos para cálculo y diseño en ingeniería, de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  9. Scripta Nova: revista electrónica de geografía y ciencias sociales, de la Universitat de Barcelona.
  10. Sintagma, de la Universitat de Lleida.
  11. SORT: statistics and operations research transactions, de l’Institut d’Estadística de Catalunya, Universitat de Barcelona, l’Autònoma de Barcelona, la Politècnica de Catalunya, la Pompeu Fabra, la de Girona i la de Lleida.

Per a més informació, podeu consultar la notícia publicada al blog de l’Observatori de la Recerca (OR-IEC).