Nova presentació de la base de dades de marques d’impressor: cronomapa

Blog de Reserva

Com ja us hem esmentat diverses vegades, des de l’any 1998 al CRAI Biblioteca de Reserva es recullen les marques d’impressors que apareixen als llibres de la nostra col·lecció i es presenten a la base de dades de Marques d’impressors. Cada setmana es visualitzen les noves incorporacions i des d’aquest any 2017 fem una noticia mensual al nostre bloc on s’esmenten els impressors i marques nous del mes anterior, juntament amb els nous antics posseïdors i els nous registres al catàleg de fons antic. Aquest mes de juliol, la base compta amb 1772 impressors i 3062 imatges de marques.

Aquestes elevades xifres ens han animat a donar un pas endavant i presentar les dades de forma més interactiva i atractiva. Per això, hem desenvolupat un cronomapa que permet descobrir els impressors de la base de dades a partir d’un mapa d’Europa i una línia del temps.

Us animem a…

View original post 275 more words