Com mantenir-se al dia en informació de la nostra àrea de recerca

Bloc de Lletres

Mantenir-se al dia de noves publicacions de la nostra àrea de recerca és un repte continu i un dels propòsits recurrents que molts de nosaltres ens fem cada inici de curs.

Crear alertes de cerques a bases de dades, subscriure’ns als sumaris de les principals revistes de la nostra àrea, seguir blogs temàtics, perfils de referència a les xarxes, etc. són hàbits imprescindibles per estar al dia de les novetats que ens interessen.

Per ajudar-vos a gestionar-ho millor, aquí teniu una senzilla guia amb alguns consells i exemples d’eines.

Descarregueu el PDF en català, disponible també en castellà.

View original post