El fons SIDBRINT accessible des del Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya CCUC

Extret del  del    :  Les Brigades internacionals, al CCUC!

brigadistaLa Universitat de Barcelona (UB) ha catalogat al Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC) la col·lecció especial: Documentació diversa sobre el Fons SIDBRINT: (Memòria Història Brigades Internacionals), CRAI Biblioteca del Pavelló de la República (Universitat de Barcelona 2010-2017).

Aquesta col·lecció, formada per 9 capses, es compon principalment d’expedients de l’Arxiu SIDBRINT i documentació diversa sobre els Brigadistes. SIDBRINT és l’acrònim de Sistema d’Informació Digital sobre les Brigades Internacionals. Aquest portal va desenvolupar-se com a projecte de recerca (2010-2013) i actualment és un portal institucional de la UB. El seu objectiu principal és la digitalització de la memòria històrica de la Guerra Civil espanyola, dels Brigadistes i les Brigades Internacionals, i es tracta del primer i únic web que dedicat a la recuperació de la memòria històrica de les Brigades Internacionals.

Podeu consultar totes les col·leccions especials catalogades directament al portal de les col·leccions especials.