Setmana de l’Accés Obert 2017 al CRAI de la UB

Durant la setmana del 23 al 27 d’octubre s’ha celebrat l’Open Access Week 2017 i des del CRAI de la Universitat de Barcelona ens n’hem fet ressò amb tot un seguit d’actuacions.

Durant aquesta setmana, 11 universitats catalanes han impartit conjuntament un Micro-mooc per difondre nocions bàsiques sobre l’accés obert. Aquest Micro-mooc  s’ha dut a terme íntegrament a través de Twitter, amb unes 20 piulades diàries  al compte @moocmicro amb l’etiqueta #OAMOOC.

Des dels comptes de Twitter del CRAI s’ha fet un seguiment exhaustiu de la Setmana i totes les activitats que s’han anat realitzant, fent servir l’etiqueta #OAWUB2017.

Des dels CRAI Biblioteques s’han fet per a la Setmana les actuacions següents:

Tota aquesta informació i més s’ha detallat a la pàgina Setmana de l’Accés Obert 2017 del web del CRAI.

Si voleu veure les campanyes sobre les anteriors Setmanes de l’Accés Obert, ho trobareu a la pàgina de Difusió de l’Accés Obert.