1 comentari

Durant aquest període nadalenc, els CRAI Biblioteques de la UB romandran tancats des del dia 24 de desembre de 2017 fins al dia 6 de gener de 2018, ambdós inclosos.

Els dies 3, 4 i 5 de gener de 2018, obriran alguns CRAI Biblioteques amb uns horaris especials que trobareu detallats aquí i a la nostra pàgina web d’Horaris especials – Nadal.

I com cada any, els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona amplien els seus horaris de servei durant el període d’exàmens del primer semestre del curs 2017-2018, els caps de setmana, festius i nits.

Vegeu els horaris detallats a la pàgina web d’Horaris especials – Període d’exàmens.

One thought on “CRAI Biblioteques: Horaris especials de Nadal i ampliació d’horaris en període d’exàmens

1. Retroenllaç: CRAI Biblioteques: Horaris especials de Nadal i ampliació d’horaris en període d’exàmens | Blog del CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )