Com desar referències bibliogràfiques i PDF en línia amb Mendeley

Bloc de Lletres

MendeleyBadge

Si utilitzes el gestor bibliogràfic Mendeley, desar referències bibliogràfiques o pàgines web mentre navegues és molt fàcil amb el Mendeley Importer, una drecera que pots instal·lar-te al teu navegador preferit.

Un cop instal·lat al navegador, quan vulguem desar una o més referències d’una pàgina (amb o sense el PDF) només caldrà clicar al botó de Mendeley Importer. Veurem llavors les referències que ha detectat a la pàgina i podrem desar-les a la nostra biblioteca de Mendeley.

Exemple de la finestra del Web Importer de la plataforma de revistes RACO:

D’altra banda, si la cerca s’està fent en una base de dades, tenim l’opció de descarregar un fitxer amb les referències i pujar-lo a la nostra biblioteca de Mendeley.

Exemple de descàrrega de fitxer des de les bases de dades de Proquest:

A més d’aquestes opcions, sempre podem pujar el pdf directament al gestor bibliogràfic o entrar…

View original post 60 more words