L’epíleg dels “Els plaers de mirar”

Blog de Reserva

El passat 25 de febrer va finalitzar l’exposicióEls plaers de mirar. Tresors del fons bibliogràfic de la Universitat de Barcelona” al Museu d’Història de Catalunya. Com a balanç final, hem de dir que ha estat tota una satisfacció haver tingut la possibilitat d’exhibir i explicar la realitat del CRAI Biblioteca de Reserva i el Taller de Restauració.

L’èxit es demostra en la xifra total de visitants, que segons el comptador situat a l’inici de l’exposició ha estat de 10.468 visitants, amb el resultat d’una mitjana de 96 persones per dia.

A més, també pels comentaris rebuts de manera més o menys informal, el feedback rebut és que l’exposició ha fet obrir els ulls als no experts al món del patrimoni bibliogràfic antic. La combinació de les vitrines de llibres amb els àmbits didàctics ha ajudat molt a poder entendre la seva complexitat i riquesa, tant des…

View original post 341 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )