Stephen Hawking a la nostra biblioteca

Blog de Física i Química-CRAI

Ahir, 14 de març, va morir l’astrofísic britànic Stephen W. Hawking considerat un dels científics més importants des d’Einstein.

Per aquest motiu al CRAI biblioteca de Física i Química hem fet un recull del nostre fons dels seus llibres i d’alguns articles de revista que va publicar, juntament amb llibres d’altres autors sobre ell i les seves investigacions.

Trobareu l’expositor amb tot aquest material a l’entrada de l’hemeroteca.

Des d’aquí podeu descarregar-vos la bibliografia corresponent: Llibres  i   Revistes

Tanmateix, en record i homenatge a Stephen Hawking, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica ha muntat una petita exposició bibliogràfica amb llibres del seu fons que estarà exposada, com la nostra, fins al divendres 23 de març.

View original post

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )