Aquest Sant Jordi, participa a Recicla Cultura!

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat fa seva la proposta «El teu llibre pot ser part d’una història» i us encoratja a participar a la campanya Recicla cultura com cada any.

La Fundació Servei Solidari posa en marxa la sisena edició d’aquesta iniciativa que promou la donació de llibres per tal que altres persones els puguin aconseguir mitjançant un donatiu, el dia de Sant Jordi.

La campanya Recicla cultura a la Universitat està organitzada per Voluntariat UB en col·laboració amb el CRAI de la Universitat.

L’objectiu és finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix la Fundació Servei Solidari des de fa 11 anys, per facilitar la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

De ben segur que, com cada any, voldreu participar en aquesta proposta i comprareu un llibre dels que s’han recollit, a la venda a un preu simbòlic.

Tindreu els llibres recollits a la vostra disposició els dies 18 i 19 d’abril, a les parades que, amb motiu de la diada de Sant Jordi, la Universitat instal·larà a aquests CRAI Biblioteques:

Aquest Sant Jordi 2018 RECICLA CULTURA i fes que el teu llibre sigui part d’una història!

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )