Com i per què s’hauria de citar el programari?

Blog de la Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Imatge de NeKoKaWaii-chan, sota llicència CC-BY-SA

En no existir un estàndard europeu que normalitzi la forma de construir cites bibliogràfiques de llenguatges de programació, codi font, programari, biblioteques, etc. ―l’equivalent a la UNE-ISO 690:2010― algunes organitzacions relacionades amb programari de recerca, com el Software Sustainability Institute o Force11, han començat a definir les bases del que hauria d’observar aquest estàndard. Col·laboren en la detecció, comunicació i recollida de propostes que permetin descriure i citar el producte utilitzat en la investigació, de manera objectiva i útil.

Presentem tres articles que marquen les recomanacions més acceptades entre els professionals del sector.

Jackson, Mike. How
to cite and describe software
. A: Software
Sustainability Institute. [201?]. URL:
[Consultat el 17/09/2018]

Existeix una gran diferència entre descriure quines font d’informació i de referència s’han fet servir per elaborar un projecte i citar-les adequadament. Si parlem de codi, programari, biblioteques, llenguatge, etc…

View original post 877 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )