Felicitem-nos : Europeana fa 10 anys

El passat dia 20 de novembre Europeana va fer 10 anys. El CRAI de la Universitat de Barcelona, a partir de les seves col·leccions digitals a la Memòria Digital de Catalunya (MDC) i la Biblioteca Patrimonial Digital (BIPADI), participa de les 10 coses que fan d’Europeana un portal estimat pels seus usuaris.

Descobriu la nostra contribució i gaudiu de viatjar al passat d’Europa des de la seva cultura, la seva història i la seva capacitat de sorprendre’us amb coses úniques i curioses que us meravellaran: llegir petites obres de teatre, veure en detall cartells de la Guerra Civil, veure els dibuixos del Dr. Sabater Pi, descobrir segells de la república, poder veure de manera detallada mapes d’una Europa diferents, i tantes més.

Us convidem doncs  a veure Europa des de casa amb Europeana!

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )