#noemratllis. No soc teu, soc de tothom

1 comentari

Amb #noemratllis. No soc teu, soc de tothom iniciem, al CRAI de la UB, una campanya per generar consciència sobre l’ús responsable dels materials de la biblioteca.

Hem trobat llibres molt deteriorats a causa del mal ús: ratllats amb llapis, bolígraf, i en el pitjor dels casos amb il·luminador. També n’hem trobat amb rastres de begudes.

#noemratllis és el hashtag que veuràs a les nostres xarxes socials i als punts de llibre que estem distribuint als taulells de préstec. Aquesta consigna incideix en que tinguis cura dels materials que consultes o reps en préstec, ja que són per a l’ús de tots els estudiants, docents i investigadors ​​de la Universitat. Estudiar o llegir llibres ratllats distreu l’atenció cap a informació que possiblement no sigui la rellevant. Igualment els resums són alguna cosa personal i no sempre serveixen al proper lector.

Aquí tens una mostra del que ens hem trobat i NO s’ha de fer:

Recorda: no ratllis, ni tan sols amb llapis, ja que quan s’elimina també es deteriora la impressió del llibre. En el cas d’usar notes adhesives per marcar els llibres, retira-les abans de tornar-los a la biblioteca.

Abans de ratllar un llibre de la biblioteca, pensa en els teus companys! #noemratllis

One thought on “#noemratllis. No soc teu, soc de tothom

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )