Finalitzada la Campanya #1lib1ref

1 comentari

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha participat, un any més, al Viquiprojecte:Bibliowikis/#1Lib1Ref, campanya internacional que ha tingut lloc del 15 de gener al 5 de febrer de 2019, i on bibliotecaris d’arreu del món han fet servir la seva expertesa per afegir una referència bibliogràfica en un article de la Viquipèdia.La campanya forma part del 18è aniversari del naixement de la Viquipèdia i en l’àmbit català és promoguda per Amical Wikimedia, The Wikipedia Library, i tot un seguit d’altres entitats entre les quals hi ha el CRAI de la Universitat de Barcelona.

Els bibliotecaris del CRAI han participat en aquest projecte treballant en les següents entrades:

Aquest any s’han revisat 310 pàgines, donant visibilitat i valor a la nostra professió, i cal remarcar que l’edició en català ha estat la cinquena llengua més activa de la campanya, després del francès, l’anglès, el serbi i l’hebreu.

Entre tots hem millorat la Viquipèdia posant valor a la nostra feina i ajudant als usuaris amb informació d’una font fiable.

One thought on “Finalitzada la Campanya #1lib1ref

1. Retroenllaç: Document - Butlletí del COBDC

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )