Ampliació del fons de revistes electròniques del CRAI

Seguint amb l’ampliació dels fons en línia que el CRAI de la Universitat de Barcelona posa a la vostra disposició, teniu disponible el Complete Journal Package de De Gruyterque suposa l’accés a més de 350 nous títols de revista.

Es tracta d’un paquet multi disciplinar que conté revistes de diverses matèries de tots els àmbits temàtics d’interès per a la nostra comunitat.

Podeu fer una ullada a aquests títols buscant a Cercabib pel nom del paquet (en aquest cas De Gruyter) i limitant per Revista en línia a la faceta de Tipus de material

Des de l’enllaç Llibres-e i Revistes-e de la part superior de la pantalla podeu accedir, de manera global i classificada per grans àmbits temàtics, a tot el fons de recursos d’informació en format electrònic que la UB posa al vostre abast.

Us convidem a consultar tots aquests interessants recursos i esperem que siguin d’utilitat per a la vostra recerca.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )