El buscador acadèmic Semantic Scholar

Bloc de Lletres

Semantic Scholar és un cercador acadèmic de nova generació creat pel prestigiós Allen Institute for Artificial Intelligence.

Aquesta eina busca informació acadèmica de totes les matèries, extrau paraules clau i, entre altres funcions, ofereix opcions per accedir al text complet dels documents: View PDFView Via Publisher, Alternate Sources o Open Access.

Aquí teniu un exemple de la visualització d’un document del resultat d’una cerca:

A més, ofereix als autors la possibilitat de validar la seva pàgina d’autor a la plataforma (Claim your author page).

En aquest exemple podeu veure una pàgina d’autor creada automàticament amb el corresponent llistat de publicacions:

Una altra vista molt interessant és la que ens mostra els canals d’influència de l’autor a partir de la seva xarxa de citacions (Influence). Cal tenir present, però, que fins que no es vagin corregint els errors d’assignació de les publicacions…

View original post 77 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )