8a Jornada de Bones Pràctiques del CRAI: Estades en institucions del CSUC

El dimarts 26 de novembre de 2019 s’ha celebrat, a la Sala d’actes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona, la 8a Jornada de Bones Pràctiques del CRAI de la UB. En aquesta ocasió, el tema al voltant del qual s’han fet les presentacions ha estat el de les estades en institucions del CSUC per part del personal del CRAI de la UB durant el juliol de 2019.

La jornada, que s’ha dut a terme des de les 15.30 h fins a les 18.00 h, i s’ha publicitat des de les nostres xarxes socials amb el Hashtag 8jbpCRAI, ha estat conduïda per Montserrat Aguasca i s’ha iniciat amb la presentació de la Directora del CRAIJudit Casals, que ha donat pas a la conferència Presentació de l’aliança CHARM European University (Charm-EU) que ens ha donat Meritxell Xaves, coordinadora del projecte.

La sessió ha continuat amb les intervencions del personal del CRAI. Trobareu tota la Jornada publicada al Dipòsit Digital de la UB. Consulteu el document general de la Jornada, la presentació de Meritxell Xaves i aquestes intervencions:

Esperem que la propera Jornada segueixi amb la dinàmica i el bon fer d’aquesta i que puguem mantenir la qualitat de les intervencions i el grau de satisfacció obtingut.

Vegeu aquí un petit reportatge gràfic:

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )