La vida privada dels llibres del CRAI Biblioteca de Reserva

Blog de Reserva

Amb aquesta exposició celebrem els 10 anys dels Antics Posseïdors,  un recurs que dona a conèixer les persones i les institucions que van ser propietàries dels llibres custodiats al CRAI Biblioteca de Reserva. La nostra és una de les col·leccions pioneres a Catalunya i a Espanya respecte a la descripció i accés a aquesta informació, que està rebent un interès creixent per part tant de les biblioteques patrimonials com dels investigadors. En són bona prova la quantitat de projectes que en aquest sentit s’han posat en marxa als darrers anys, en què destaquem la implicació del CERL (Consortium of European Research Libraries) i les iniciatives dutes a terme per múltiples col·leccions d’arreu del món.

González de Rosende, Antonio
Vida i virtudes del Ill.mo i Exc.mo Señor D. Iuan de Palafox i Mendoza
Madrid : Julián de Paredes, 1666
07 C-189/3/9