El CRAI de la UB ara més sostenible!

El CRAI de la Universitat de Barcelona fa un pas endavant per ser més sostenible i preservar el medi ambient. Aquest passat mes de desembre s’ha regalat a tot el personal del CRAI, una ampolla de vidre reutilitzable que, juntament amb la col·locació de diverses fonts a dins o a prop dels CRAI Biblioteques, serveix per cenyir-nos als Objectius de Desenvolupament Sostenible de la UB. I ara sí que podrem eliminar els gots i les ampolles de plàstic!

D’altra banda, des de fa uns quants anys, el CRAI participa en la recollida de taps solidaris que actualment es fa en col·laboració amb la Fundació Noelia. El CRAI hi participa sota la coordinació de l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA) de la UB.

Amb aquestes accions, el CRAI contribueix als Objectius de Desenvolupament Sostenible següents:

Seguirem treballant per poder contribuir en més gran mesura en la consecució d’aquests i altres Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )