Finalitzada amb èxit la Campanya #1lib1ref 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha participat, un any més, a la Campanya internacional Viquiprojecte:Bibliowikis/#1Lib1Ref, que ha tingut lloc del 15 de gener al 5 de febrer de 2020 i on bibliotecaris d’arreu del món han fet servir la seva expertesa per afegir una referència bibliogràfica en un article de la Viquipèdia.En l’àmbit català és promoguda per Amical Wikimedia, The Wikipedia Library, i tot un seguit d’altres entitats entre les quals hi ha el CRAI de la Universitat de Barcelona.

Els bibliotecaris del CRAI han participat en aquest projecte treballant en les següents entrades:

Aquest any la campanya ha finalitzat amb un rècord d’èxit sense precedents. Moltes gràcies a tots els que hi heu participat.

81 participants han afegit 1013 referències donant visibilitat i valor a la nostra professió, i cal remarcar que l’edició en català ha tornat a ser la cinquena llengua més activa de la campanya.

Entre tots hem millorat la Viquipèdia posant valor a la nostra feina i ajudant als usuaris amb informació d’una font fiable.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )