CORE. La major col·lecció de dades en accés obert

Blog de Física i Química-CRAI

CORE és el portal que conté la major col·lecció d’articles d’investigació en accés obert.  Abasta gairebé tots els continguts, proporciona una interfície de programació fàcilment integrable en altres programaris o aplicacions i disposa d’un potent motor de cerca.  Aquest servei està gestionat, conjuntament, per la universitat The Open University i per Jisc, una organització que proporciona solucions digitals per a l’educació i la investigació al Regne Unit.

La missió de CORE consisteix a recopilar tots els resultats d’investigació en accés obert de repositoris, institucionals i temàtics, i d’editors de revistes de tot el món per posar-los a disposició del públic de forma gratuïta.  CORE ofereix eines per a la realització de cerques, extracció de text i anàlisi de les metadades i el text complet dels articles d’investigació, això fa que aquest servei esdevingui únic per a la comunitat científica.

Actualment, CORE conté, aproximadament, 176,5 milions de registres en accés…

View original post 65 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )