1 comentari

Recicla Cultura 2020. Participeu en aquest projecte solidari!

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat fa seva la proposta «El teu llibre pot ser part d’una història» i us encoratja a participar a la campanya Recicla cultura com cada any. Aquesta campanya, iniciativa de la Fundació Servei Solidari, promou la donació de llibres per tal que altres persones els puguin aconseguir mitjançant un donatiu, amb motiu de la diada de Sant Jordi.

La campanya Recicla cultura a la Universitat està organitzada per Voluntariat UB en col·laboració amb el CRAI de la Universitat.

L’objectiu és finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix la Fundació Servei Solidari des de fa 12 anys, per facilitar la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

De ben segur que, com cada any, voldreu participar en aquesta proposta i comprareu un llibre dels que s’han recollit, a la venda a un preu simbòlic.

Podeu fer donació de llibres fins al dia 3 d’abril, a tots els CRAI Bibliotequestenint en compte que:

• els llibres han d’estar en bon estat
  • No podeu portar volums d’enciclopèdies ni llibres de text
  • Si que podeu portar llibres infantils, novel·les juvenils, d’adults, clàssics, còmics, …

Podreu adquirir els llibres recollits a les parades que la Universitat instal·la a:

Aquest any RECICLA CULTURA i fes que el teu llibre sigui part d’una història!

El CRAI Biblioteca de Reserva ja té perfil a Google Scholar

Blog de Reserva

Amb la voluntat de compilar totes les publicacions relacionades amb la història, el fons i els serveis del CRAI Biblioteca de Reserva elaborades pel seu personal al llarg dels darrers anys neix el perfil de Google Scholar del CRAI Biblioteca de Reserva.

Aquest perfil té l’objectiu d’esdevenir un aparador de l’activitat en recerca i en divulgació que porta a terme el personal del CRAI Biblioteca de Reserva, així com facilitar a estudiants, professors, investigadors i col·legues bibliotecaris l’accés a informació de primera mà –capítols de llibres, articles, conferències, etc.- sobre el nostre fons, la història del CRAI Biblioteca de Reserva i els serveis que oferim.

View original post 394 more words