El CRAI Biblioteca de Reserva ja té perfil a Google Scholar

Blog de Reserva

Amb la voluntat de compilar totes les publicacions relacionades amb la història, el fons i els serveis del CRAI Biblioteca de Reserva elaborades pel seu personal al llarg dels darrers anys neix el perfil de Google Scholar del CRAI Biblioteca de Reserva.

Aquest perfil té l’objectiu d’esdevenir un aparador de l’activitat en recerca i en divulgació que porta a terme el personal del CRAI Biblioteca de Reserva, així com facilitar a estudiants, professors, investigadors i col·legues bibliotecaris l’accés a informació de primera mà –capítols de llibres, articles, conferències, etc.- sobre el nostre fons, la història del CRAI Biblioteca de Reserva i els serveis que oferim.

View original post 394 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )