El CRAI de la UB us atén des de casa

2 comentaris

Seguint les instruccions donades pel Rector en el comunicat del 14 de març, el CRAI de la UB ha tancat les seves instal·lacions fins a nou avís.

Volem però seguir donant als nostres usuaris tots els recursos i serveis que siguin possibles en línia, i seguir donant informació a través de les nostres xarxes socials i serveis de referència virtuals.

Aquí teniu la informació més rellevant en aquests moments:
  • Hem creat una pàgina informativa al web del CRAI : InfoCRAI coronavirus, amb nombrosa informació que es va actualitzant periòdicament.
  • La Universitat de Barcelona, dins l’espai  Informació sobre el COVID-19, ha creat l’apartat #FaqsUBcovid19, amb respostes a les preguntes freqüents respecte al funcionament de la Universitat. Igualment teniu una adreça per poder dirigir consultes davant de qualsevol dubte o petició: info-coronavirus@ub.edu.

També us volem recordar que us podem atendre des del Servei d’Atenció als Usuaris (S@U) disponible les 24 hores al dia durant els 7 dies de la setmana.

2 thoughts on “El CRAI de la UB us atén des de casa

1. Retroenllaç: El CRAI de la UB us atén des de casa — Blog CRAI Universitat de Barcelona | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

2. Reblogged this on Blog de Reserva and commented:
    Us recordem que el personal del CRAI de la UB treballa i atén totes les vostres consultes des de casa.

Si teniu qualsevol qüestió relativa al fons del CRAI Biblioteca de Reserva ens la podeu fer arribar a bib.reserva@ub.edu

M'agrada

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )