Catalogació del CRAI en xifres: 2019

La Unitat de Procés Tècnic (UPT), com cada any, fa un recull anual de les dades estadístiques de catalogació de l’any anterior. Fruit d’aquesta feina us presentem aquí un resum de les estadístiques de catalogació, de gener a desembre de 2019, així com d’altres dades rellevants.

Nombre de registres bibliogràfics

L’increment del nombre de registres bibliogràfics al Catàleg durant l’any 2019 ha estat de 78.803 registres, dels quals s’extreuen les xifres per aquests conceptes:

Concretament, pel concepte “Tipus de material i suport”, podem destacar l’augment de l’adquisició/subscripció de títols en format electrònic que s’intensifica al llarg del 2019, així com la càrrega de paquets de títols temporals en prova fruit de les noves estratègies de selecció d’aquests continguts per part dels proveïdors.

Un altre aspecte a destacar, és que durant l’any 2019, per assolir l’objectiu del pla estratègic “d’incrementar el nombre de fons i documents seleccionats i processats procedents de donatius per enriquir els fons del CRAI”, la UPT va coordinar una sèrie d’actuacions, entre elles la de catalogar el 80%  de documents procedents de donatius seleccionats durant el curs. Així doncs, dels 21.366 exemplars ingressats al nostre catàleg al llarg de 2019 procedents de donatiu, 3.439 són nous registres bibliogràfics catalogats per la UPT.

Nombre de registres d’exemplars

L’increment del nombre d’exemplars al Catàleg durant l’any 2019 ha estat de 38.731 registres.

Desglossats segons l’origen del document

Desglossats segons la seva localització

Nombre de registres de fons

L’increment del nombre de holdings al Catàleg durant l’any 2019 ha estat de 227 registres.

Desglossats segons el mètode d’adquisició del document

Nombre de registres d’autoritat

Actualment el volum d’autoritats d’ambdós catàlegs és de 285.033 registres. L’increment del nombre de registres d’autoritat al Catàleg durant l’any 2019 ha estat de 2.328 registres.

Desglossats segons el tipus d’autoritat

Podeu també consultar aquestes dades a la infografia: Documents catalogats: 2019.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )