Desar, citar, traduir o escoltar un àudio dels articles des de Cercabib

Bloc de Lletres

A Cercabib, l’eina principal del CRAI per trobar bibliografia acadèmica, disposeu de diferents eines per gestionar les referències resultants d’una cerca.

Des del mateix llistat de resultats podeu seleccionar i desar referències en un llistat, enviar-les per correu electrònic o desar-les al gestor bibliogràfic Mendeley.

A banda d’aquestes accions, quan cliquem en algun dels títols per veure els detalls de la referència completa, se’ns ofereixen eines de gestió addicionals per citar (obtenint la citació en els principals estils), exportar, copiar un enllaç permanent a la referència, etc.

Fixeu-vos que, en aquest cas, fins i tot podeu obtenir una traducció del text i escoltar o descarregar un fitxer d’àudio amb la lectura de l’article, per poder-lo escoltar a la vostra conveniència.

Aquesta opció la trobareu en aquells registres del llistat de resultats on s’indica que hi ha disponible la versió HTML de l’article.

A banda del  Cercabib, aquestes mateixes…

View original post 26 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )