Servei de Préstec. Activitat des de la reobertura dels CRAI Biblioteques

El dia 10 de juny s’ha reobert el Servei de préstec als CRAI Biblioteques de la UB i poc a poc anem tornant a la normalitat. Des del dia 10 fins avui, el CRAI ha gestionat als taulells 4.344 peticions, de les quals 1.464 eren préstecs de documents, 348 renovacions de préstec i 2.532 eren devolucions. Totes aquestes peticions s’han gestionat mitjançant el servei de cita prèvia on s’han rebut en aquest període 700 peticions.

En referència a les peticions de préstec, els CRAI Biblioteques amb més sol·licituds han estat: Filosofia, Geografia i Història, Lletres, Dret, Campus de Mundet i Belles Arts, que aglutinen un 85.86% del total.

Pel que fa a les devolucions, els CRAI Biblioteques amb més sol·licituds per retornar documents han estat: Filosofia, Geografia i Història, Lletres, Campus de Mundet, Dret i Belles Arts, que suposen un 85.03% del total.

Finalment, les renovacions de préstec s’han realitzat majoritàriament als CRAI Biblioteques del Campus de Mundet, de Filosofia, Geografia i Història, del Campus Clínic, de Lletres i del Pavelló de la República amb un 69.25% del total de renovacions.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )