Bon estiu i salut!

Al CRAI de la UB estem a punt de d’iniciar les vacances d’estiu en un clima d’incertesa.

Malgrat tot volem desitjar-vos que passeu el millor estiu possible i que tingueu salut!

Mentrestant, si teniu ganes de seguir treballant des de casa, el CRAI posa al vostre abast tots els recursos en línia a través de l’eina Cercabib: bases de dades, llibres i revistes electròniques, Catàleg i el gestor bibliogràfic Mendeley. Consulteu també la pàgina de Bibliografia en línia i especialment la pàgina InfoCRAI coronavirus, on trobareu totes les opcions per poder seguir treballant de la millor manera.

Us recordem que seguint directrius de Gerència de la Universitat de Barcelona, el període de tancament dels CRAI Biblioteques i Unitats durant les vacances d’estiu serà des del 3 fins al 23 d’agost (ambdós inclosos).

Consulteu els horaris d’estiu dels CRAI Biblioteques al Web del CRAI < Horaris, per poder venir a recollir documents amb cita prèvia a la tornada.

El Blog del CRAI tornarà al setembre!

Salut i bones vacances!!!