El CRAI de la UB a l’exposició Mart, el mirall vermell al CCCB

El CRAI de la UB participa en l’exposició del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) Mart, el mirall vermell.

La mostra s’encara des de múltiples perspectives i els llibres tenen un paper destacat. Del fons del CRAI s’hi presenten un total de 13 obres.

Onze obres pertanyen al CRAI Biblioteca de Reserva, entre les quals hi trobarem un manuscrit humanístic de Ciceró del segle XV i el famós incunable Crònica de Nuremberg, així com d’altres impresos des del segle XVI fins al XVIII.

També hi podrem veure dos exemplars del segle XX, un del CRAI Biblioteca de Física i Química i un altre del CRAI Biblioteca de Lletres.

Vegeu les 13 obres del CRAI exposades a Mart, el mirall vermell.

Podreu visitar aquesta interessant exposició a la seu del CCCB entre el 25 de febrer i l’11 de juliol de 2021.

Vegeu també la notícia a la pàgina d’inici de la UB.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )