Participació del CRAI en la sèrie de debats sobre nova generació de metadades d’OCLC

El CRAI de la UB, representat per Rosa Fabeiro, responsable de la Unitat de Procés Tècnic, ha participat en la sèrie de sessions sobre metadades organitzada per OCLC Research al voltant del tema “La transición a la próxima generación de metadatos”.
Les sessions han tingut com a base els dos últims informes elaborats per la institució:

El desenvolupament de les sessions s’ha estructurat en set taules rodones, en diferents llengües i contextos, que han comptat amb la participació de membres, tant bibliotecaris com docents, d’institucions de diferents àmbits, biblioteques universitàries, centres de documentació, biblioteques nacionals i altres projectes relacionats amb la gestió de metadades.

Ha estat un debat molt enriquidor al voltant dels projectes existents en cada un dels contextos i la seva escalabilitat i sostenibilitat per construir entorns de metadades amb visió de futur.

Els resultats de cada una de les taules rodones es presentarà en la sessió plenària del 13 d’abril i es comunicarà properament des del lloc web d’OCLC Research.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )