El CRAI de la UB segueix apostant per la solidaritat i la sostenibilitat

Aquest any 2021, el CRAI de la UB segueix compromès amb la sostenibilitat i la solidaritat.

Com en anys anteriors, seguim implicats en la recollida de taps solidaris per a la Fundación Noelia. En la recollida realitzada el 26 de gener, la fundació s’ha endut 81,5 quilograms de taps que la comunitat universitària ha anat dipositant als contenidors desplegats a les Biblioteques del CRAI i a les facultats de Belles Arts i de Ciències de la Terra.

Aquesta quantitat de taps és similar a la que es recollia abans de l’inici de la pandèmia, posant de manifest que les persones que col·laboren en el projecte mantenen la motivació i que la recol·lecció dels taps es produeix majoritàriament a casa.

Aquesta és la quarta recollida que la Fundación Noelia du a terme des que el projecte de recollida de taps solidaris es va rellançar el març de 2019. Des de llavors s’han recollit 470 kg.

Els recursos que s’obtenen amb aquest material es destinen a la investigació de la distròfia muscular congènita per dèficit de col·lagen VI.

El CRAI participa en aquesta activitat sota la coordinació de l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA) de la UB.

D’altra banda, i seguint els nostres Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), les passades festes de Nadal, tot el personal del CRAI va rebre un porta mascaretes reutilitzable i un dispositiu de gel hidroalcohòlic també reomplible.

Seguim treballant perquè el CRAI de la UB sigui sostenible i solidari.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )