Aquarel·les del CRAI Biblioteca de Lletres per Antoni Morell

Bloc de Lletres

Us hem mostrat en altres ocasions imatges del que és la biblioteca històrica de la Universitat de Barcelona sota la mirada de fotògrafs, periodistes, publicistes o gent del cinema.  O sigui, sempre a través d’una càmera. Però mai, si la memòria no ens falla, amb el ulls d’un dibuixant d’aquarel·la.

L’Antoni Morell i Mestre, arquitecte, dibuixant, escriptor, aquarel·lista i inventor, ha estat uns dies al CRAI Biblioteca de Lletres i al CRAI Biblioteca de Reserva dibuixant els diferents espais patrimonials, com ha fet anteriorment al CRAI Biblioteca Pavelló de la República.

Si heu estat aquests dies per les nostres sales potser l’haureu vist dibuixant en un racó o en un dels altells, mirant d’ampliar el camp de visió per aplicar la seva tècnica de vistes de 360º.

El resultat no ens pot agradar més! Us deixem els dibuixos de la seva estada. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

Moltes gràcies, Sr. Morell!

View original post

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )