Campanya de presentació a les xarxes socials de l’#EquipCRAIUB

1 comentari

Arran d’una proposta InnovaCRAI rebuda al mes de març del 2021, s’ha endegat una campanya des del Twitter del CRAI per presentar els equips de treball de cada CRAI biblioteca i unitat a través de fotografies dels diferents equips.

La campanya, iniciada el 14 d’octubre de 2021 a les 14 h des del Twitter del CRAI, s’ha fet extensiva i s’ha difós des de totes les xarxes socials del CRAI. Els CRAI biblioteca i unitat també han pogut crear amb aquest material (fotografies i vídeo de presentació), les seves pròpies campanyes.

Igualment, també hem comptat amb la col·laboració de Xarxes UB per fer-ne una difusió més completa.

Esperem així apropar-nos més als nostres usuaris i mostrar la nostra accessibilitat.

Coneixeu-nos! Treballem per a vosaltres!

#EquipCRAIUB

#SomCRAI

#InnovaCRAI

Vegeu el vídeo de presentació dels nostres equips:

One thought on “Campanya de presentació a les xarxes socials de l’#EquipCRAIUB

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )