Accés a la producció científica amb perspectiva de gènere : Professores UB

2 comentaris

Us presentem la llista Professores UB, dins de l’eina de recuperació Autoritats UB, que vol introduir la perspectiva de gènere en l’accés a la producció científica i recursos d’informació disponibles a Cercabib. Aquesta actuació vol destacar de manera segregada, la presencia de les dones dins del col·lectiu docent i investigador de la nostra Universitat i donar-li visibilitat.

Actualment, a Autoritats UB tenim referenciades 4.732 entrades de personal docent i investigador, de les quals 1.159 corresponen a dones.

La seva introducció s’emmarca dins del projecte Professors UB, creat l’any 2012 per donar visibilitat i facilitar la recuperació de la producció de la comunitat docent i investigadora en el Catàleg de les biblioteques de la UB, que ha evolucionat fins a l’actual Cercabib. Amb aquesta incorporació, la pàgina Professorat UB inclou tota la comunitat docent i investigadora, i la pàgina Professores UB permet relacionar el col·lectiu de les dones.

Des del CRAI ens volem sumar amb aquesta acció a les propostes amb motiu del Dia Internacional de les Dones, que celebrarem el proper 8 de març.

2 thoughts on “Accés a la producció científica amb perspectiva de gènere : Professores UB