El Thesaurus de la UB i Coeli: una col·laboració profitosa

El CRAI de la UB ha treballat amb Coeli en més d’una ocasió, i un dels exemples més reeixits ha estat el de la gestió del Thesaurus de la UB (THUB) des de la seva plataforma documental.

Coeli permet difondre, documentar i gestionar col·leccions des del núvol de forma àgil i intuïtiva. Podeu veure en el seu Blog, com ha estat el procés de treball amb el Thesarurus i les seves característiques tecnològiques.

Es necessitava sincronitzar les dades procedents d’una base de dades d’origen, preparar-les i difondre-les. La tecnologia de Coeli, dotada amb l’API Rest JSON i basada en estàndards internacionals, actua com a hub d’integració des d’on gestionar i publicar la informació de forma centralitzada. Així, s’ha pogut posar el THUB a l’abast de la comunitat d’estudiants i investigadors, de manera àgil i intuïtiva.

Visiteu el THUB i els seus +21.300 descriptors temàtics, +6.400 descriptors geogràfics i +200 descriptors de gènere/forma.